Jo men visst ;)

Heeey ;)
hann aldrig med nå blogg inlägg igår kväll. o inget imorse. får nöja oss med ett nu =)

Ja igår jobba som sagt axa till 1 efter han hade kommit hem så gjorde vi inte så mkt. Daniel kom förbi på en kopp kaffe :) sen dök även syster yster upp =) blev lite tjat inanns hon gick hem. daniel hade gått en stund innans henne.
efter de hade gått så kollade vi lite på tv.
Vid halv 8 så klädde vi oss & gick ner till Nillas & mötte upp daniel. när han hade kommit så gick vi in på nillas & köpte godis o dricka :)
sen så knallade vi alla hem till oss. vi la lilleman sen så glysade vi på 2 st filmer.
efter de så blev de sängen :)

Idag så gick vi upp vid 8 tiden. Jag tog mej en morgonpromenad , gött va de :) efter de så blev de hemmåt att dricka kaffe o umgås med mina favvo pojkar :)
Vid 12 tiden så kom daniel hit & hjälpte axa med att byta däck. då passa jag & oscar på att sova :) gött med en liten Powernap på eftermiddan :) va inte länge jag sov. kanske en 30 min. kan aldrig sova så djupt när jag har oscar brevid mej. men mysigt e de :)
efter jag knallade upp så drack jag lite kaffe. inte lång stund efter så kom pojkarna in. då fick de för sej att spela krigsspel. usch säger jag. då passade jag på att storstäda. orka verkligen inte sitta o titta på sånt skit. Gjorde oxå om i köket. :) riktigt najs blev de :)
Vid ca 18.30 när jag äntligen fick axa att släppa krigsspelet så knallade vi upp till maxi & handlade hem lite mat :)
efter de så gick vi hemmåt & käkade o kollade på tv.
sen så gick han o la sej. jag kollade på Big brother. tyckte det va helt rätt att Annie åkte. aldrig gillat henne direkt. =D

Så nu sitter jag här efter ha plockat rätt i köket & v-rummet. + att kaffebryggaren e klar för att tryckas på :) känns gött att gå upp imorgon vid 6 o det behövs inte göras nåt. helt underbart :)

Nee nu så ska jag skriva klart med tina på FB sen blir det nog sängen.

Good Night :)



Bästa vännerna :) Albin & Lilleman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0