Krångel.

Skaffade en ny blogg igår här på Blogg.se , men idag när jag skulle logga in så kunde jag ej. Kom inte in på min nya mail jag skaffade. så idag fick jag göra om allt igen. får la se hur det går med denna..

Idag så åkte iaf axa iväg o jobba. se vad jag o lilleman ska hitta på idag. nåt blir de. men det e sånt skit väder ute. men vi ska nog ta oss en promenad sen senare ner till pappsen axas jobb. kan va gött med en promenad. får hoppas solen kommer fram nu i eftermiddag det skulle inte va helt fel. =D

Efter axa slutat så ska vi upp till hans farmor/farfar , blir lite fika o sånt. annars så blir det inte o göra så mycket :)

Nee om man skulle ta o greja lite innans man ska göra lunch ;D kommer nog ett kvällsinlägg innans jag tar natten sen ikväll ;D ha en super bra dag alla :)


Dom 2 bästa pojkarna i mitt liv <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0