=D

Heej ;D
Har inte vart så aktiv , har inte haft tid o ork :)
Ja idag så blev det sovmorgon till 06.50. sen va det bara att gå upp o göra välling till lilleman =) nu så sitter jag här med en kopp kaffe , lilleman han springer runt o busar =)
har lite mer energi i kroppen idag men det e inte så mkt. Får la se ifall jag får i mej nå mat idag.
Skulle ha vart ner till stan idag men det får vänta tills på fredag. Lika bra att vara hemma o bli bättre.
I eftermiddag när axa slutat så ska vi iaf hem till syrran så pöjkarna får klippa sej.

den 20 maj - 23 maj så drar axa o hela mekonomen ner till Barcelona , kommer bli tomt men vi ska våldgästa syrran de dagarna =) <3

Nu ska jag fylla på kaffe koppen. med lite tur så kanske jag blir piggare =)



4 månader kvar sen blir du 2år :) Mamma & pappa Älskar dej <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0