snart natten =)

Ja då ska vi klämma in ett blogg inlägg innan jag lägger mej :)

Efter axas jobb så åkte vi hem tills syrran & jocke så pöjkarna fick klippa sej :) riktigt fina blev de. =)
Vart lite kaffe o bus hos syster oxå =)

Vi kom hem vid typ halv 9 då blev det att göra lilleman klar för sängen. sen när vi lagt honom så tog vi oss nåt att äta. Även tobbe o jessica va här o lånade lite filmer =D
Axa gick o la sej vid 10 tiden. Jag har kikat på arga snickaren. nu så dricker jag kaffe o tjatar med tina på FB =)

ska se när jag lägger mej. risken finns juh att jag blir pigg nu av kaffet men bara att tvinga sej sj till sängs. brukar somna rätt fort när man väl lagt sej :)

Så nu säger jag god natt & bjuder på 2 st kort jag tog på pöjkarna idag :D



Om precis 4månader & 20 dagar så blir våran prins 2 år.
Fattar inte hur det kunnat gå så fort.

vid ca 11.30 fick vi reda på att vi skulle bli föräldrar den dagen, Kl 12.00 satt de igång mej, Kl 15.02 var du ute i världen hos mamma & pappa <3
Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0